Volver al foro
L
Lo_B
27/06/2011 22:34

Modificaciones sobre plano

¿Por qué me han denegado la ampliación de mi terraza?

3.156 lecturas | 21 respuestas

Hola a tod@s,

No sé si muchos de vosotr@s habéis solicitado alguna modificación de vuestro piso. A mi me han llamado hoy para que firme esta semana las propuestas de los arquitectos a mis solicitudes de modificación de ciertas cosas que me gustarían mejorar del piso. Y la verdad que desde Diciembre que las solicité me han parecido unas soluciones las que me dan bastante chapucillas...y un poco de cualquier manera. Como sabéis soy de la promoción Garcilaso y mi piso da a la zona interior (zona comunitaria) el principal problema que veo al piso es que la terraza es muy estrecha...entiendo que no se pueda hacer más ancha pq si no taparía a los bajos.Por lo que pedimos ampliar la terraza sólo en la parte del salón retrasando el cerramiento de aluminio de la terraza hacia el interior a penas unos 80 cm. Pero me lo han denegado sin darme una explicación clara pensaba que era por temas de fachada pero me han dicho que por eso no es. No sé si alguno de vosotr@s tenéis el mismo problema...me imagino que al 2ª1 también le pasará y a los que dan al interior que no son bajos ni terceros...En fin ya sabéis la unión hace la fuerza...y si alguien más tiene este problema quizás lo podríamos plantear en conjunto...

Y para el resto no sé que os parecen las soluciones que os proponene a las modificaciones...  En fin aquí dejo el tema.

Bona nit!!

 
C
ceballot
06/07/2011 15:20

Entre altres coses moure una pared per fer més gran el bany i fer una obertura a la pared entre cuina i menjador per que li entrés més llum a la cuina.

 
L
Lo_B
06/07/2011 08:44

Hola!!

Jo havia demanat fer més gran una habitació i per aixó es necessitava canviar de lloc la cuina...a més volia amplair una mica al balcó a la zona del mejador...i bé encara estic com ceballot sense assignar res..i tampoc s'han decidit a dir ni SI ni NO ...en fi..paciència

 
V
Vecina-corp
05/07/2011 23:31

Hola,

Però que més heu demanat?

 
C
ceballot
05/07/2011 20:19

Hola Lo_B. Si jo t'expliqués.... Crec q la meva història és mlt semblant a la teva. Que no saben si es pot fer per normativa, que si té un cost massa elevat, que ara si però després no arriba la confirmació per escrit, ....i el document sense firmar és clar.

 
L
Lo_B
05/07/2011 08:52

Encara estic esperant resposta...perquè les modificacions que m'havien aceptat deien que eran fora de Normativa...¿? i estan estudiant altres modificacions que no m'havien aceptat per veure si hi ha alguna alternativa...en f que estic com la setmana pasada encara...i tu? q tal?

 
C
ceballot
04/07/2011 21:10

Lo_B, com t'ha anat amb les modificacions? T'han acceptat el que has demanat?

 
V
vei_garcilaso
01/07/2011 10:51

Si entras en la pestaña info de este foro a la derecha salen las comunidades vecinas y ahi se ven todos estos nuevos grupos.

 

Doy por hecho que las máquinas entran pq habla el punto 14 de la memoria de calidades dice:

14. CALEFACCIÓN / AIRE ACONDICIONADO

Mediante bomba de calor reversible para la producción de aire frío y caliente a través de conductos de aire. Sistema individualizado para cada vivienda.

no te pueden decir que el piso tiene calefación y Aire acondicionado y luego no inlcuir las máquinas!


 

 
L
Lo_B
01/07/2011 10:10

Perdonar...pero no lo entiendo..¿Dónde están los nuevos grupos corp-sbd-garcilaso...etc? yo no los veo en esta web!!

Otra cosa que lo pregunté y entendí que sí...pero no me acabo de fiar..en la pre-instalación de aire frío-caliente va incluida las máquinas, no??

A vosotros os lo han confirmado??

 
L
laia_pau
01/07/2011 09:17

Estoy de acuerdo contigo vei_garcilaso, además eso de la descripción, "edificio plurifamiliar de 3 alturas con viviendas....." es pero que muy profesional....seguro que ha sido la promotora...este foro lo creé yo y no han podido cambiar el logo que subí, en el foro de can gambus veo que sí lo han cambiado con lo que también lo habrán haber creado ellos....
 

 
V
vei_garcilaso
01/07/2011 09:05

Vecina-corp, la verdad es que es sospechoso esto de los nuevos grupos, incluso han puesto la foto de las maquetas de los edificios....me da que ha sido la propia promotora....

 
C
ceballot
01/07/2011 08:38

Acabo de posar a 'Descargas' la memòria de qualitats de la promoció de Garcilaso

 
V
Vecina-corp
30/06/2011 23:41

Qui ha creat els altres grups: Corp Sbd Alemanya / Corp Sbd Garcilaso / Corp Sbd Renom?

A veure que hem dieu de la memòria de qualitats!

 
M
Mase12
30/06/2011 23:21

De les connexions han de tenir plànols perquè formen part del projecte, això que t'han dit no és veritat. Sinó com pensen fer les instal·lacions? cada operari segons li sembli? Han de tenir plànols i és més, ens els han de donar.

Lo d'ASEFA és força greu perquè ningú ha rebut res. A mi em van dir que en 1 mes les tindríem. Això va ser al desembre passat...

 
V
Vecina-corp
30/06/2011 23:16

Hola,

Por favor, ¿alguien de la otra promoción "Corominas" me puede pasar su memoria de calidades? Si alguien sería tan amable... ¡Muchas gracias!

Ceballot, tot lo que ens queda de pasar encara... puf! pues et sortirà més a compte, com deies, fer-ho un cop tinguis el pis.

Bona nit!

 
C
ceballot
30/06/2011 20:10

Algunes de les últimes preguntes i respostes que m'han donat:

Pregunta: He demanat tenir una descripció detallada o un dibuix de les connexions elèctriques, TV, TLF i de llum que hi han previstes a tot el pis. 

Resposta: No es possible facilitar aquest tipus de planells perque son planells d’instal·lacions que encara no es tenen.

Pregunta: Justificació de per que no es poden posar halògens o downlights.

Resposta: La justificació es perque l’empresa no inclou mai cap llum, es deixa el cablejat perqeu cadascú es possi el tipus de llum que consideri.

Pregunta: fer més gran el bany  guanyant espai movent la paret que dona al menjador.

Resposta: Per normativa no es viable restar sup del menjador, ja que fent aquesta disminució de superficie no es cumpliria amb la superficie minima obligatoria.

què us sembla?

 
L
Lo_B
30/06/2011 09:35

Ceballot estic completament d'acord amb tu...

és més nosaltres estem tan desabuts que hem escrit una carta a la promotora..i entenc que la comercial no té res de culpa.Però quan vam comprar el pis ina de les coses que ens vam dir és que es podíem fer modificacions sobre plànol.

A mi el que em va emprenyar més és que el técnic ( si ha segut un técnic) él que s'ha mirat les modificacions no ha dedicat més de 30 min. Amb un informe incoherent i sense cap explicació técnica...Nosaltres volíem canviar moltes coses i no ens vam aceptar la maioria i les que ens vam aceptar vam dir que són fora de normativa....en definitiva una "chapuza". I com va dir la veina-corp com es possen en aquest pla es pot demandar per incumpliment de contracte ja que encare no ens han donat la pòliza ASEFA!!

 
C
ceballot
30/06/2011 08:32

Hola nois.  Unes peticions son referents a posar halògens i llums de baix consum a cuina i bany (a aquestes m'han dit que no i ni tan sols m'han fet pressupost).

Vaig passar també una llista del número de endolls que volia a cada habitació i aquí s'han quedat a gust xq em volen cobrar del ordre de 600 euros per posar 4 endolls adicionals o per tenir conexió de TV i telefon a la cuina.

He demanat que em passin un plano amb totes les conexions electriques, TV, TF i punts de llum previstos. Algú de vosaltres ha aconsseguit  aquesta informació?

També m'estan posant problemes per ampliar el bany movent una paret.

El que menys m'ha agradat és la manca de explicacions en el document però tampoc podem donar-li la culpa a la comercial per que la promotora li ha passat  poca informació i amb presses.  

Evidenment no he acceptat les modificacions per que em surt més a compte fer-les jo quan tingui el pis.

Crec que està clar que la promotora vol fer les modificacions mínimes però això ho tindrien que haber dit en el moment de la compra.

 

 
V
Vecina-corp
30/06/2011 00:15

A ver...

¿Cobrar por qué? por extras imagino, ¿no? ¿habéis firmado las modificaciones? ¿sino aceptas en ese momento qué pasa? Por cierto! ¿alguien ha recibido ya la póliza de ASEFA? la habeis vuelto a reclamar? como vamos a pagar el segundo pago si ni siquiera tenemos asegurado el primero!

Ceballot, que has demanat perquè et vulguin cobrar uns preus desorbitats? Jo demà hi aniré i t'agrairia que m'informèssis abans del que t'han dit. A veure lo seu es que entre tots aconseguim algo que després serà un benefici per tothom.

 
M
Mase12
29/06/2011 23:26

Cobrar????

Quines modificacions heu demanat? perque jo entenc que si vols canviar una paret o alguna cosa que NO té cap cost i no afecta a l'estructura no ens han de cobrar, no? que si alguna avantatge té comprar sobre plànol és aquesta.

Qui us ha atès? Una tal Núria?

Sobre el tema de les instal·lacions de llum, connexions, etc no només t'han d'informar de per on van sinó que t'han de donar una memòria on ho expliqui per LLEI, però de que van!!??

I què podem fer si no accepten res i els preus són desorbitats?? 

 
C
ceballot
29/06/2011 20:54

He quedat molt descontent de les explicacions que m'han donat. Per exemple, no m'han acceptat posar halògens i downlights a bany i cuina, no puc fer més gran el bany, i no em diuen els endolls, conexions TV, TLF i llum que tenen previst posar a tot el pis. I les coses que han acceptat considero que em volen cobrar uns preus desorbitats. Us ha passat el mateix a vosaltres?

 
C
ceballot
28/06/2011 11:59

Jo hi vaig demà. A veure que m'expliquen....  Després de tant esperar ara sembla que tenen pressa en que firmem les modificacions.

 

Fin del hilo
Mensajes Relacionados
  • 11 (2011)
  • 2 (2011)
  • 155 (2011)
    © 2002-2024 - HABITATSOFT S.L.U. CIF B-61562088 c/ Josefa Valcárcel, 40 bis 28027 Madrid
    Contacto |  Publicidad |  Aviso Legal  |  Blog |  Catastro |  Facebook |  Twitter
    Vocento